9/17/2023 10:31:31 AM
بطری ادویه پاش
ادویه پاش.jpg

بطری ادویه پاش 

بطری ادویه پاش مناسب ترین روش بسته بندی ادویه جات و انواع پودر ها است استفاده از بطری ادویه پاش جهت بسته بندی ادویه جات بهترین روش بهداشتی بسته  بندی است که نسبت به روش های سنتی بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

ادویه ها جهت طعم دادن به غذا مورد استفاده قرار می گیرند افزودن زیاد ادویه طعم واقعی غذا را از بین می برد بسته بندی لدویه جات در قالب بطری به کنترل غلظت ادویه کمک می کند. بطری ادویه پاش به همراه درب باعث پخش یکنواخت ادویه بر روی غذا می شود . بطری ادویه جات باعث نظم دادن به قفسه آشپزخانه می شود و طرفداران زیادی را در بازار فروش ادویه جات به سمت خود سوق می دهد.

استعلام قیمت بطری ادویه پاش شرکت ویرا پلاست اطلس

ادویه پاش دایموند 80 گرمی وزن 19 گرم با درب

قیمت روز بطری ادویه پاش دایموند

ادویه پاش و نمکپاش مک کارتی 80 گرم

قیمت روز بطری ادویه پاش مک کارتی 

ادویه پاش 50 گرم کامل وزن 19 گرم

 قیمت روز بطری ادویه پاش 50 گرم

بطری ادویه پاش کامل 80 گرمی با درب

قیمت روز بطری ادویه پاش کامل 80 گرمی 

بطری ادویه پاش80 گرمی گلها با درب دهانه 38

قیمت روز بطری ادویه پاش گلها 

ادویه پاش 80 گرمی استوانه برفود با درب

 قیمت روز بطری ادویه پاش استوانه ای برفود 

انواع بطری ادویه پاش

  • بطری ادویه پاش طرح گلها
  • بطری خمره ای ادویه پاش 
  • بطری پت  ادویه پاش 
  • بطری  مک کارتی پت ادویه
  • بطری دایموند ادویه پاش 

مزایای بطری ادویه پاش پلاستیکی 

بطری ادویه جات که جایگزین بسسیار عالی برای بسته بندی ادویه جات نسبت به روش های سنتی است دارای مزایایی است که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند . 

  • افزایش سهولت استفاده از ادویه : بطری ادویه پاش  که جهت افزدون ادویه به غذا مورد استفاده قرار می گیرد با پیجش درب بطری به راحتی می توان ادویه را به غذا افزود واتلاف وقت ندارد در روش های سنتی باز کردن پاکت ادویه وبستن مجدد ان منجر به اتلاف وقت می شود .
  • پاکیزگی ونظم در آشپزخانه : استفاده ازبطری آشپزخانه به قفسه ادویه جات نظم وترتیب خاصی می بخشد وبه راحتی می توان ادویه مورد نیاز خود را مورد استفاده قرار داد. 
  • قیمت مقرون وبه صرفه : بطری ادویه پاش پت از ماده پلاستیکی ساخته می شود ودارای قیمتی مناسب تر از بطری ادویه فلزی وبطری ادویه شیشه ای است. 
  • مقاوم در برابر پرت شدن از ارتفاع : بطری ادویه جات که مورد نیاز اکثر غذاها است به طور مداوم در پختن غذا مورد استفاده قرار می گیرد وامکان افتادن بطری از ارتفاع وجود دارد بطری پت ادویه پاش با افتادن از ارتفاع کم دچار آسیب وشکستگی نمی شود.
  • جلوگیری از تماس مستقیم ادویه وهوا: بطری ادویه پاش به همراه درب از نفوذ هوا به داخل ادویه جلوگیری می کند
  • ارتقاء بهداشت در حفظ نگهداری ادویه جات : ارعایت اصول بهداشتی در پختن غذا بسیار مورد اهمیت است ستفاده از بطری ادویه پاش مانع از تماس  دست با ادویه می شود . وفقط با پیچش درب بطری ادویه را به غذا می توان افزود. 

خرید آنلاین بطری ادویه پاش 

بطری ادویه پاش که اشیاء مهم درآشپزخانه است برای ذخیره ونگهداری ادویه جات  علاوه بر مصارف خانگی در مصارف صنعتی  مورد استفاده قرار می گیرد بطری ادویه پاش پت بسیار پر مصرف می باشد .تهیه وخرید بطری پت ادویه پاش در فضای مجازی به راحتی و بدون هدر دادن زمان بسیار مهم است .

خرید حضوری بطری ادویه پاش نیاز به مراجعه حضوری واتلاف وقت دارد وعلاوه بر زمان بر بودن هزینه رفت وامد را به دنبال دارد.برای خریدی راحت به سایت ویرا پلاست اطلس مراجعه کرده وبطری پت مورد سلیقه خود را سفارش دهید و بعد از چند ساعت تحویل نمایید

موارد استفاده بطری ادویه پاش 

بطری ادویه پاش جهت نگهداری وذخیره انواع ادویه ها وپودرها وسبزی های خشک معطر و نمک مورد استفاده قرار می گیرد. بطری ادویه پاش در عطاری ها و رستوران ها  وسالن های غذا خوری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در عطاری بطری ادویه پاش در بسته بندی زیره و آویشن و رزماری و پودر زنجبیل و پودر دارچین کاربرد دارد. همچنین در بسته بندی سبزیجات خشک شوید و نعناع و ترخون و پونه و سبزیجات مخصوص مزه دار کردن سالاد مورداستفاده قرار می گیرد.  در سالن های غذا خوری ورستوران ها جهت نگهداری فلفل ونمک روی میز مورد استفاده قرار می گیرد. 

 


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت خ گلریز خ گلشن پلاک1


09330244264
.

Copyright © Digibottle. Design by Vahid Hassani